سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • عاشق سامرا ( چهارشنبه 88/8/6 :: ساعت 6:42 صبح)

  • پنجاه سال عبادت کردید ، خدا قبول کند یک روز هم یکی از این وصیّتنامه را بگیرید و مطالعه کنید وفکر کنید .                                                                      امام خمینی (قدس سره )

    «و قاتلو ا فی سبیل الله الذین یقاتلوکم ولاتعتدوا ان الله لایحب المعتدین »

    (درراه خدا با آنان که به جنگ و دشمنی شما برخیزند ، جهاد کنید . لیکن ستمکار نباشید که خدا ستمکاران را دوست ندارد .)

    امام حسین (ع)در برابر خدای خویش تسلیم شد و برای احیای اسلام و برای رضای او از همه چیز خود گذشت ، از فرزند شش ماهه گرفته تا برادر رشیدش ویاور همراه پیرش ، و ندای «هل من ناصر ینصرنی »را سرداد و در ظاهر جوابی نشنید ، ولی تسلیم نشد و به جهاد مقدس خود ادامه داد تا سرانجام با شهادت ، به جهانیان وبه کوردلان و بینایان نابینا ثابت کرد، گرچه همه چیز خود رااز دست داده ام ، پس بگذار ید بمیرم که این بهترین است و هم اکنون بعداز قرن ها ، شاگردان او به ندای امام آزاده ی خویش جواب مثبت داده و به پیش می تازند و شهادت را پیشه ی خود می گیرند و با دستی پربه نزد پروردگار می شتابند و زندگی جاودانه ی خویش را آغاز می کنند.

               نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز

                                                دانش آموزان عالم را چنین دانا کند

    اما ، مابا این همه ادعا یی که می کنیم ، چه داریم و با چه روشی می خواهیم راه امام حسین (ع) راانتخاب نموده و جزو شاگردان او باشیم ؟ آیا می توانیم همانند «حر » به لشکر آموزگار خویش بپیوندیم ؟آیا چنین لیاقتی راداریم ؟ دردست خویش ،کدامین گوهر گرانبهایی را ذخیره نموده ایم ؟

    سرانجام اما م حسین (ع)جهادمقدس را با شهادت خود و یارانش خاتمه داد و زینب (س) را مأمور گسترش اسلام ، راهی کاخ زرین یزید بن معاویه نمود تا تخت و تاج شاهی را توسط دختر سه ساله و دیگر یارانش به لرزه درآورد. لیکن تاجهان باقی است ، زنده اوست که به شاگردانش از دانشگاه شهادت ، کارنامه ی خونین قبولی  رااهدا می نماید.

    شهید محمد کاظم تقی پور




    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اسلام علیک یا ابا عبد الله
    خدایا...
    عید بر شما مبارک
    برنامه های هفته دفاع مقدس
    ماه شادی اهل بیت
    دردانه امام رضا علیه السلام
    سرباز شش ماه
    یا من اسمه دوا
    [عناوین آرشیوشده]